Reklamace a vrácení zboží
Postup při výměně a vrácení zboží
Zde naleznete návod, jak postupovat při odstoupení od smlouvy do 14 dní od obdržení zboží.
Pokud chcete zakoupené zboží vyměnit nebo vrátit, zašlete je na adresu společnosti.
RASCAL BIKES s.r.o.
Svatopetrská 35/7
617 00 Brno
Před odesláním zboží nás prosím informujte prostřednictvím emailové zprávy na info@rascal.cz, do které připojte informace týkající se zasílaného zboží. Tento krok pomůže urychlit celý proces vrácení.
K zásilce se zbožím nezapomeňte přiložit vyplněný formulář o odstoupení od smlouvy. Vrácené zboží musí být v původním obalu a nesmí být použité či poškozené.
Postup při reklamaci zboží
Zboží k vám nedorazilo v pořádku? Je poškozené nebo nefunkční? Níže si popíšeme, jak postupovat při reklamaci zboží.
V případě, že chcete zboží reklamovat, zašlete je zboží na adresu společnosti.
RASCAL BIKES s.r.o.
Svatopetrská 35/7
617 00 Brno
Před odesláním zboží nás prosím informujte prostřednictvím emailové zprávy na info@rascal.cz, do které připojte informace týkající se dané reklamace. Dohledání vaší objednávky v databázi tak pro nás bude výrazně snazší a proces reklamace se urychlí.
K zásilce s reklamovaným zbožím nezapomeňte přiložit vyplněný reklamační protokol.
Na co si dát pozor při obdržení zásilky
- Při převzetí zboží od dopravce zásilku pečlivě zkontrolujte. Pokud je poškozená, odmítněte její převzetí a informujte nás o tom prostřednictvím emailové zprávy na info@rascal.cz.
- Pokud jste objevili na dodaném zboží vadu, okamžitě ji zdokumentujte a informujte nás o ní prostřednictvím emailové zprávy na info@rascal.cz. Nezapomeňte přiložit fotografie, číslo objednávky a váš kontakt. Ozveme se vám a domluvíme se s vámi na další postupu, který je závislý na rozsahu vady.
- Něco není v pořádku? Zavolejte nám na číslo + 420 732 151 620 nebo nás kontaktujte prostřednictvím emailové zprávy na info@rascal.cz. Společně to vyřešíme.
Plné znění podmínek týkající se vrácení zboží naleznete v Reklamačním řádu.
Práva a povinnosti z vadného plnění jsou detailněji popsány v Obchodních podmínkách.